who will it be? Part 6

Trololololoooo nästa del i Who will it be (:
Ganska kort och så men men ^^
------------------------------
Nialls’ POV:

“Niall, varför hänger du med henne”? Det vad Louis som hade kommit fram till Niall efter Josephine hade gått iväg.
“Dårå får jag inte det eller”? Jag tittade förvånat på Louis och sen tillbaka på Josephine som stod nu i en grupp av tjejer och fnissade.
“Hallå, hon är ju nya ungen”. Den här gången var det Zayn som kommit upp bakom dom tillsammans med Liam och Harry.
“Men ni måste hålla med om att hon är söt”.
“Hon har sin stil”. Harry slog mig lätt i huvudet och skrattade.
“Naaw är lille Nialler kär”.
“Äh lägg av mongo, jag är äldre än dig”.
“Och? Jag är längre”. Jag började att jaga Harry ner för skolgården och bort emot skolan.

Josephines’ POV:

Jag tittade bort ifrån tjejerna precis lagom för att se Harry försvinna in i skolbyggnaden med Niall efter sig. Dom andra kom skrattande efteråt. Min blick fästes på killen med dom blåa ögonen igen, idag hade han vitblå randig tröja och röda byxor. Varför var han så fin?
“Josephine, hallå lever du”? Jag komtillbaka till verkligheten när Sofi knäppte fingrarna framför ansiktet på mig.
“Eeh ja? Men du Sofi, du har gått här länge eller hur”? Sofi nickade och tittade på mig med stora ögon.
“Vad heter dom där killarna, vad har dom emot nya elever och varför hänger Niall med dom”? Jag pekade emot Liam och Malik som gick precis in genom dörren.
“Vet du inte det!? Dom är ju dom snyggaste killarna i världen”. Utbrast Patricia som stod mittemot mig.
“Tat lugnt hon är ny. Det där är som Patricia uttryckte nyss skolans snyggaste killar. Jo han med lockigt hår är Harry styles, han som alltid har väst och slips är Liam payne, sen har vi ju Niall Horan, Zayn Malik är han som har ögon som man drunknar i och Louis tomlinson det är han som alltid har randiga tröjor. Och vad menar du att dom har något emot nya elever? Jag skulle döda för att få uppmärksamhet”. Sofi log när hon sa det sista och tittade på mig.

Skolklockan ringde och vi gick i samlad trupp emot kemisalen som låg på övervåningen i den tegelstenbyggda byggnaden.
-----------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Emma

MER MER MER!!

JAG GER MIG INTE! >:D

Känner själv för att skriva en fanfic nu! XD

2012-05-08 @ 14:16:28
Postat av: Alex (:

Det kommer :'D

SKRIIIIV kvinna jag lovar att jag kommer läsa den :'D

2012-05-08 @ 16:42:17
Postat av: Emma

YAAY!! :D

Men jag vet inte vad jag ska skriva om, får tänka! xD

2012-05-08 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0